دانلود آهنگ جدید ایرانی و خارجی

دانلود آهنگ ایرانی و خارجی با کیفیت بالا به همراه آرشیو کامل از خوانندگان پاپ به همراه لینک مستقیم دانلود آهنگ

دانلود آهنگ جدید ایرانی و خارجی

دانلود آهنگ ایرانی و خارجی با کیفیت بالا به همراه آرشیو کامل از خوانندگان پاپ به همراه لینک مستقیم دانلود آهنگ

دانلود تمام آهنگ های رضا بهرام در یک فایل زیپ

مجموعه آهنگ جدید رضا بهرام را در قالب یک فایل زیپ دانلود کنید، تمامی آهنگ های رضا بهرام با یک ریتم آرام و عاشقانه احساسی را برای افراد عاشق فراهم می کند. مجموعه تمام آهنگ های reza bahram که بهترین آنها مو به مو و دیوانه و آتش بود البته این نظر سنجی را بین افراد احساسی انجام دادیم و به این نتیجه رسیدیم و حالا شما می توانید آهنگ مورد علاقه خودتان را در زیر همین پست اعلام کنید که از چه آهنگی از رضا خوشتان می آید. مجموعه کامل دانلود آهنگ های رضا بهرام با کیفیت بالا برای شما عزیزان با لینک مستقیم قرار داده ایم.

دانلود تمام آهنگ های رضا بهرام

 هرچه از عشقت کنارم ماند به خودت میسپارم ای دوست

بعد از تو باران هنوز میبارد بعد از تو این خانه هنوز مرا دارد

در خوابم نمیبینی مثل مرا دیگر غرور من اینجاست تنها نمیمانم راحت برو بگذر

 تورا چون جان خود میدانمت تورا چون سایه میپندارمت هر چه تو دوری من صبورم

مرا از غم جدا نمیکنی مرا یک دم صدا نمیکنی من که گذشتم از غرورم قبل از تو من عاشق نبودم

تو آمدی با هر نگاه مرا گرفتارم کنی این قرارمان از عشق بیزارم کنی به یاد تو من بی قرارم

 این گریه ها یعنی شروع ماجرای من چشم رقیبان خورده بر دارو ندار من

دوش شما تنها دلیل انتظار من دیوانگی دیگر نمی یاد به کار من

عاشق شدم عاشق چرا از دور میبینم تو را وای از این درد دوری

ماندم در آغوش غم در دل تو جا ماندی فقط اما هنوز غرق غروری
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.